Crybaby

Datumet: 2007-12-23 Tiden: 17:13:56

Har precis kollat klar på "En andra chans" och trots att det inte är första gången jag ser den kan jag inte rå för att jag nästan vill börja böla mot slutet! Jag är en riktig crybaby när det gäller känslomässiga filmer. Tillexempel filmerna Dagboken och If only, där blir jag riktigt känslig. Grät floder båda de gånger jag såg If only. Ibland händer det till och med att jag vill gråta till Extreem home makeover. haha.
Men jag tror att det är nyttigt. Hellre att jag gråter för att filmer är sorgliga, än för att jag är ledsen. Liksom en bra källa för att få utlopp för känslorna :)

Till er som inte sett filmerna If only och Dagboken, se dem.. de är starkt rekomenderade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0