Dagen på stan

Datumet: 2007-12-21 Tiden: 15:54:17

Hemma igen. Har inte fått med mig ett enda plagg, inte ens ett par strumpor! haha. Nämen ville köpa en halsduk, men fick magont av det hela ;/ Känner verkligen att jag måste köpa allt som måste köpas först! Sen om jag får pengar över senare, så får jag handla till mig sen.
Vill ju så gärna handla massa fina julklappar till människor, men där stödjer inte min ekonomi mig heller, dessvärre. Men det blir nog bättre till januari, när jag jobbar och så.
Måste iaf hitta något till nyår, men får leta vidare.
Måste packa snart med, till imorgon. Måste även göra mina marsipan grisar som jag ska ge till pappa och hans fru :) De ville ha julgodis i julklapp och då tänkte jag att jag skulle göra något som faktiskt kändes kul att ge iaf!

Just nu har jag en stark känsla av att jag borde göra något. Satsa på något eller testa på något nytt. Jag vet dessvärre inte vad. Får försöka fundera ut något, för något är det menat att jag ska göra iaf!

Har du åsikter eller ideér eller frågor om min blogg så är du välkommen att skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0