Det blir som det blir..

Datumet: 2007-12-29 Tiden: 23:34:35

Det blir nog inte nyår med tjejerna. Tycker det är skit trist då jag verkligen sett fram emot det hela, men det blir nog bäst så. Förstår dem med. Vi pratade om att förfesta tillsammans, innan de drar iväg på deras lokalfest någonstans, men det kommer innebära att jag ska behöva åka själv genom stan när tolvslaget närmar sig, och det känns inte speciellt lockande.
Jag hade tänkt mig nyårsfirandet typ på ett ställe utan att behöva åka runt en massa. Har ingen lust för någon sådan fest som de pratar om. Ville helst vara med de nära vännerna och lite fler kanske, men inte i någon lokal någonstans.
Nu blir det inget av dem. Ska vara med pojkvännen iaf ( :] ) så får se vad vi hittar på. Något blir det väl, men vet inte riktigt säkert än. Ska iaf vara hemma med familjen vid middagstid tror jag, sen får vi se vad som sker därefter. Så länge jag inte behöver åka kors och tvärs över stockholm så är det okej.
Får försöka se till att fixa ihop något med tjejerna snart iaf så inte planerna spricker totalt. (dessvärre är jag ingen vidare festprisse)

Ska väl snart och sova antar jag, inte speciellt sugen, men det börjar bli lite tungt i huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0