Djursugen

Datumet: 2007-12-16 Tiden: 20:34:23

Jag är jättesugen på att skaffa katt hemma hos min mor. Hos pappa har vi redan en, och har haft 4 samanlagt. Hos mamma har jag tidigare alltid tjatat om hund. Förra året köpte jag en, Elvis, och han var helt underbar och jag var nog värdlens lyckligaste när jag köpte honom :) Dock visade det sig att mina scheman blev konstigt omgjorda och massa andra omständigheter uppstod som gjorde att jag inte kunde ha kvar honom

Här är sötnosen!

Bilden saknas


Faktum är att jag har enda sen jag var liten nästan alltid har haft djur, och det känns så tomt här hemma utan något att gå och klappa på eller kela med. Vill därför ha en katt. Tycker de är helmysiga :) Och det passar min vardag då de faktiskt klarar av att vara ensamma längre samt inte är beroende av någon som tar ut dem. Så är exempelvis min lillebror hemma så har den iaf sällskap, för inte så mycket mer behövs. Dessvärre tycker min mor inte om dem, hon tycker det är lömska.

Frågan är finns det några bra argument som skulle göra att vi skulle kunna skaffa katt trots allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0