Fredag

Datumet: 2007-12-14 Tiden: 11:39:06

Godmorgon!

Hade ställt klockan imorse för att känna av om jag skulle gå till skolan. Stannade dock hemma, och det var nog bäst så! Mår inte jätte dåligt men inte på topp heller. Åt sallad till frukost då jag inte alls känner mig sugen på något med allt för mycket smak!
Idag blir jag nog bara hemma, hela dagen. Kanske pluggar lite om jag orkar, men har dock inte så mycket kvar fram tills terminens slut. Blir dessvärre helt ensam, vilket inte är något som jag föredrar. Men syster åkte ju iväg igår och mamma ska vara på nån julmiddag eller liknande och kommer hem till i morgon.
Däremot kanske Nicole kommer över sen om jag inte har somnat när hon slutar vid 00.00. haha, men då jag vaknade så sent så borde jag nog klara av att hålla ögonen uppe tills dess.
Funderar på att kanske gå ner och hyra film. Är de någon som har något förslag?

Hej då så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0