God kväll

Datumet: 2007-12-24 Tiden: 23:58:27

Har fastnat framför the sims 2 en stund, hahah, på lillebrors dator. Nu har jag ont i ryggen dessvärre, satt med dålig hållning. Borde egentligen gå och sova snart så förstår inte ens varför jag sitter här. Är väldigt trött och måste tvätta ansiktet och greja.. och det tar ju ett tag!
Började kolla på Fantastic 4 igår. Har börjat på den tidigare, men bestämde mig för att se hela och se klart den. Detta gick inte igår (såklart) då jag ville sova innan ens halva filmen gått! Kanske kan kolla lite på den idag innan jag slumrar in.

Har ni skickat mycket julsms idag? Jag har skickat massor :) Tycker sådant är ganska mysigt :)

Försöker fortfarande leta efter nyårskläder. Ska fortsätta leta till jag hittar något iaf, haha :) vet ni vad ni ska ha än?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0