God kväll!

Datumet: 2007-12-20 Tiden: 22:23:07

Jag är som fast i spelet, så för er som inte testat, testa det! (eller testa det inte) Men måste väl sluta med det hela snart. Kanske ska kolla på The Heartbreak Kid, men får se, lite smått sugen men kanske inte tillräckligt pigg.
Började tänka på dessa ungdomar i t-banan som sitter med fötterna på sätet. Förlåt men jag skäms över att se det! Jag typ skäms åt dem. Jaf vet att detta är ett vanligt ungdomssymtom (som spotta var över en period) men när ska man faktiskt inse hur ohyffsat det ser ut?
Hade en föreläsare i högstadiet som sade "Ditt beteende avspeglar dina föräldrar" Och visst är det grovt, och visst drar man alla över en och samma kam, men jag kan fanimej inte låta bli att tänka på detta uttryck när jag ser fötterna på sätet! Jag är faktiskt en av dem som alltid går och letar efter en "ren" plats innan jag sätter mig, så ge mig inte färre säten att välja mellan då. :)

Btw, någon som sett The heartbreak kid, isf, vad tyckte du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0