God morgon :)

Datumet: 2007-12-31 Tiden: 11:21:09

Så idag är det nyårsafton! Gud vad tiden har gått snabbt. Kan inte tänka mig att jag bara har tre gymnasieterminer kvar heller! Ibland undrar jag nästan var tiden tar vägen, känns som om det endast var någon vecka sen jag steg in genom dörrarna till skolan som jag går i för första gången! Läskigt.
Inatt har jag väl sovit okej, kunde nog ha sovit lite längre dock!
Ska åka iväg och handla lite med lillebror. Måste köpa diademet och han vill kolla på något spel till hans psp som han fick igår :) Sen ska jag hem och fixa naglarna och kanske börja med håret efter ett tag. Det kommer ta en stund att fixa det, och det spelar inte så stor roll om volymen lägger sig lite till senare så :) Har ni några roliga planer för ikväll?

Ha en bra dag så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

God morgon :)
Är du oxå en sjusoverare haha?

2007-12-31 @ 12:01:33
URL: http://louiiize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0