God morgon :).

Datumet: 2007-12-28 Tiden: 09:13:15

Sitter på jobbet nu och har precis hämtat mig en kopp te :)smaskigt!

Hade någon sjuk dröm i natt. Iförsig är de flesta av mina drömmar rätt sjuka. De hoppar lite hur de vill. Men iaf, drömde först att jag skulle uppträda med en dans som jag inte kunde för att det var två år sen jag hade dansat den, haha. Men det var inte den värsta delen. Drömde att det var en hund som förväntades få valpar. Men faktum var att han hade fått ett ägg som då var "valparna" och som var lite svårknäckt. När den tillslut sprack så kryllade det ur massa äckliga larver! De typ fastnade på mina händer och var sådära äckligt fastklistrande kletiga, och jag höll på att spy! Klarar inte av sådant. HAHA det var faktiskt skit äckligt. Brukar du minnas vad du drömmer? För jag gör typ alltid det, iaf glimtar av mina drömmar. Och ibland lyckas de helt enkelt följa med i huvudet trots att jag stigit upp ur sängen.

Har lunch om ca 3 timmar eller mindre. Skönt då man blir så förbaskat hungrig när man stiger upp och äter frukost vid 6 på morgonen! Jag blir det iaf.
Just nu är det ganska lugnt här, jobbat bort det som var kvar från igår och det som fanns nu för början av dagen, så nu får jag väl andas ut lite :)

Funderar på att kolla runt lite på stan idag, måste köpa de sista juklapparna och kolla om jag hittar ett par jeans till på rean, behöver verkligen nya!

Men men, ska forsöka sysselsätta mig själv :) Skriver lite mer senare.

Tjingilling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0