God morgon!

Datumet: 2007-12-20 Tiden: 09:55:01

Detta ska då föreställa min sovmorgon. Tyvär blev jag väckt. Jag som hade hoppats på att antingen vakna av mig själv eller att vakna när klockan ringde vid tio, inget av dessa alternativ blev uppfyllda, dessvärre. Men man kan ju inte få allt man vill ha.
Inatt drömde jag att jag hade köpt en katt. Men som vanligt i mina drömmar så handlade det inte om att bara gå och köpa den och sen ha ett stort smile på läpparna hela dagen, Nej. Helvettet bröt ut! Minns inte i detalj, men de var otroligt kaotiskt! Minns att alla tjatade om att jag skulle ta mitt ansvar, och det var faktiskt inte så lätt med denna katt som man kanske skulle tro! Det var faktiskt så svårt att min dröm om att i verkligheten köpa hem en katt, börjar bli lite småsuddig :/ Men det kanske går över!
Idag ska jag väl inte gå hemifrån förrns sådär strax innan 1. Börjar ju 2 men man vill ju utnyttja matkortet sista dagen! Ska på riktigt bli skönt att slippa den för ett tag sen. Har tröttnat på de flesta matställerna :(
Men innan jag kilar iväg ska jag nog ner till skomakaren och klacka om mina skor (som jag har gått och tänkt göra i över en vecka nu) när det ändå finns tid över :)
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0