God natt

Datumet: 2007-12-19 Tiden: 23:11:15

Det tog lite längre tid än vad jag trodde innan jag hoppade i säng. Ganska så förvänadsvärt då min kropp och min säng har som en magnetiskt reaktion på kvällarna då jag dras till den snabbast möjligast. Men efter detta inlägg ska jag låta naturen ha sin gång, och gå och sova.
Började bara tänka på programet Deal or no deal som går på tv, den svenska variationen. Har ni sett den? Jag gillar den faktiskt, kan tycka att det blir skit spännande och får nästan samma glada reaktion som personerna i tv rutan får när en väska med ett lägre antal kronor öppnas! Såg även detta program idag, men fy vad jag tyckte synd om mannen. Han valde bort nästan alla miljonbelopp på en gång och hade till största del otur i sitt väljande. 10 kronor gick han därifrån med! Man tycker nästan att han borde ha fått ett tröstpris.
Det var dock någon kvinna för ett tag sen som det gick ännu sämre för, hon fick tydligen de lägsta buden i programets histora enligt programledaren. OM jag minns rätt så hade hon summorna 0,50 och 20 kronor kvar mot slutet, stackarn!
Vad tycker ni om programet? Lyckad eller inte?

Ne, nu ska jag hoppa i säng, kan inte mottstå dragningskraften längre. Sov så gott allesammans!
Ps: om ni läsare gillar bloggen så sprid den gärna vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0