God natt!

Datumet: 2007-12-31 Tiden: 00:20:39

Gud så drygt, hade skrivit ett avslutning inlägg för dagen och sen när jag ska spara så måste jag logga in på nytt! Men men, ska som sagt avsluta denna dag, orkar inte vara vaken längre. Händer detta imorgon får jag lösa det med kaffe eller red bull! Nu ska det bära av mot badrummet och annsiktsprodukterna sen är det sleep time. Vi får gäster imorogn vid ca 11 (ja på morgonen!) och de har barn och hund och allt så man lär ju vakna av dem, kom jag på nu! Haha, men men.
Fundera på att åka och köpa ett diadem imorgon med, har lite planer för håret :) men får visa hur om det blir så.
Imorgon kommer också inlägget med nyårslöfterna, för då är och måste de vara klara.

Sov så gott allesammans!

Ps: Nyhet gällande den blåa knappen ovanför profilbilden. Klicka på den och följ min blogg om du vill :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

God natt :)

2007-12-31 @ 02:21:34
URL: http://louiiize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0