Good bye 07, hello 08 :)

Datumet: 2007-12-31 Tiden: 16:30:33

Nu är det inte många timmar kvar tills detta år är slut. Ett himla bra år faktiskt! De postivia detta år måste jag säga är: Mina topp betyg i skolan, självklart har de tagit mycket tid och mycket kraft från mig, men det var värt det. Sen har min "pappa-familj" flyttat till Halmstad. Med detta finns det ju även negativa konsekvenser, men förändringar är ju bra trots allt, och det viktigaste är ju att alla har det bra, och det har vi ju! Sen har jag varit på Mallis med släkten vilket var otroligt härligt det med, dessvärre kanske det var vår sista släktresa när alla verkligen följer med, men isf var det ett bra avslut! Jag känner även att jag har fortsatt min utveckling som person, och märker själv av att jag lär mig nya saker hela tiden som gör livet så mycket härligare! Sen sist men inte minst (såklart) så har jag träffat min underbara pojkvän. Det var det som startade detta år för mig, och han har verkligen varit en otroligt ljus punkt i mitt liv och ett fantastiskt stöd! Och detta är ju ändå på ett sätt bara början, kan knappt vänta på resten :)!
År har ju oftast både upp och nedgångar, och visst har det varit stunder av stress och andra tråkiga saker som hänt, men måste ändå säga att jag känner att detta har varit ett lyckat år! Är väldigt nöjd. Vi får la hoppas att nästa år fortsätter på samma underbara sätt!

En litet bildkolage från år 2007 :)
image33

Kommentarer
Postat av: Anonym

va snällt :)
jo det här godissuget hur kan man få bort det? :)

2007-12-31 @ 18:23:24
URL: http://louiiize.blogg.se
Postat av: sofia

okej :)
tack då ska jag pröva det :)

2008-01-01 @ 14:26:26
Postat av: Anonym

haha håller med :)
Vad hände på nyår då?

2008-01-01 @ 16:01:32
URL: http://louiiize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0