handlat

Datumet: 2007-12-30 Tiden: 17:13:22

Det blev en lyckad tur när jag var ute och handlade :) Köpte alla paket som skulle köpas och fick även mina stövlar fixade, då klacken hade slitis ner. Sen köpte jag en halsduk från H&M som jag velat ha en längre period nu utan att köpa den!

394651-29

Ska äta lite middag om ett tag, därefter blir det julklappsöppning :) Himla mysigt.
Försöker fortfarande komma på lite nyårslöften, och tror att jag har kommit på några iaf, slänger in ett meddelande med det senare. Ne nu ska jag nog spela lite spel med lillebror. Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Christel

Den har jag =)

2008-03-02 @ 16:04:38
URL: http://christabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0