Hemma

Datumet: 2007-12-18 Tiden: 19:11:49

Hemma igen nu :) Maten smakade utsökt om jag ska vara ärlig, riktigt stolt! Imorgon har jag prov på massa engelska ord första lektionen, men pluggade på dem en hel del idag så det kommer säkert gå bra :) Får lite sovmorgon med då provet är det enda som ska göras och det bör inte ta alls lång tid, så man fick kommma när man kände att det passade. Kommer nog gå till 9.15 så man iaf har en halvtimma, även om jag tror att det inte behövs.
Ikväll blir det nog Ugly Betty kväll, det är ju dubbla avsnitt, och har inte så mycket annat för mig :). Imorgon är det Heroes med, vilket jag älskar, så det får jag absolut inte missa. Missade det dock förra veckan dessvärre, var ju på lucia movie night, och hade helst velat se den innan jag ser morgondagen. Finns det någon hemsida där man kan se sådant?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0