Juldagen

Datumet: 2007-12-25 Tiden: 12:16:01

God morgon (dag?) allesammans! Hoppas ni fick en underbar julafton igår, det fick iaf jag. Mot slutet av kvällen körde vi charader. Det var faktiskt himla kul.

Det hela gick ut på att två personer gick ut ur rummet och resten av sällskapet kom på två karaktärer som dessa två skulle spela. När de sedan var inne i rummet igen klistrar man en varsin lapp på personernas rygg med en varsin karaktär skriven på vardera rygg. Alltså det som står på person1 rygg ska person2 föreställa och tvärt om. Resten av sällskapet sitter och tittar på. Roligare än det låter :)

Idag ska vi nog iväg till min pappas frus mamma, och vara där och äta lunch och sådant tror jag. Sen åker jag ju hem imorgon. Hoppas antingen att vi åker så man hinner med mellandagsrean här, eller hemma. Jobbar på torsdag och fredag så då hinner man inte kolla så mycket :/

Hoppas hinna se någon film senare :) Verkar som om det ska vara en hel del.
Ha en bra dag så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0