Julklappsöppning avklarad

Datumet: 2007-12-30 Tiden: 21:17:09

394651-32 394651-32

Fick en massa mysiga saker faktiskt. Ett av de var lådan som ni ser på bilden ovan. Det är nagelprodukter, massa lack för naglarna, för nagellack, för nagelband och massa sådant :) Hade ingen aning om att jag skulle få den men blev otroligt glad för den! I övrigt fick jag en ny mobil (slipper jag gå med min omoderna gamla nokia, som egentligen faktiskt är himla bra, haha, kommer sakna dig kära gamla vän) med minneskort i så jag kan ha lite låtar och sådant :) Sen fick jag lite annat smått och gott : ny morgonrock, presentkort, kläder osv.
Jätte glad och nöjd iaf :)

Nu ska jag väl fortsätta med min mission "vara uppe sent på nyår" så ska försöka att hålla mig uppe sent idag.  Vet dessvärre ej hur det kommer gå då jag redan är trött :( haha, så dålig man kan vara. Det är ju en himla massa filmer på tv ikväll också, så kanske ska försöka se någon av dem. Just nu går Min stora kärlek, började dock för en kvart sen men ni som inte sett den, kolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0