Jullov!

Datumet: 2007-12-20 Tiden: 17:17:19

Nu har jullovet offeciellt börjat :) Känns super skönt. Nu behöver inte hela mina dagar gå åt böcker och pluggandet!
När jag och vännen var på väg till vår avslutning så stannade en gubbe vid oss, så vi stannade upp och han sade "Ni två måste ha schyssta föräldrar, det ser man på en gång" Sen stod han och prata om att ha var klassmorfar och att det bästa man kan ha är schyssta föräldrar. Vet ni var det värsta var? Föräldrar som inte är schyssta! Haha, jadu goa människor det finns :)
Resten av denna dag ska jag nog bara ta det lugnt, vänta in mamma och middagen, sen kanske jag ser på någon film senare. Är ganska slut.
Vad ska ni göra då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0