Lördag!

Datumet: 2007-12-15 Tiden: 13:02:37

God morgon!

Somnade in ganska skönt igår ändå, trots att jag var ensam :) När jag vakna åt jag riktigt goda frukost mackor med avokado och tomat :) Det är ju trots allt helgmorgon!
När jag satte på TV:n så visade det sig att Spirit skulle börja kl 12 så nu sitter jag och kollar på den :) Har sett den förr men kan aldrig få nog av tecknade filmer, haha!
Vid två tiden ska jag iväg till dansen, man måste ju ta till vara med på de få dansdagar som man har kvar! Hoppas bara att jag känner mig lika pigg som jag gör nu, så att jag fakitkst kan vara med.
Ikväll kanske jag ska iväg hem till en tjejkompis, men inget 100% än, men antar att det blir så. Tror inte jag har lust att sitta hemma en hel kväll själv igen! Det blir som en liten mindre fest typ, inget gigantiskt.
Sen måste jag plugga lite innan helgen är över också, men det kanske blir av imorgon, får se hur tiden räcker till idag. Måste ju hinna se shrek med ;) imorgon eller idag, spelar inte så stor roll. Ne nu ska jag fortsätta kolla på filmen!




Ha en bra dag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0