Lucia!

Datumet: 2007-12-13 Tiden: 10:25:46

Gud, jag är helt slut! Har inte sovit en blund på ca 28 timmar. Var ju på Lucia movie night inatt. Var verkligen där i tid och ställde mig sist i kön (som nu inte hade hunnit bli speciellt lång) som man ska göra. Men ju mer tiden gick och ju mer folk som kom så märker man att kön snarare växer framför än istället för bakom! Själv tycker jag inte om hela trängas grejen, och hade inte trängt mig om "det inte var nödvändigt" Men vad ska man göra? Egentligen? Jag kommer fan inte dit 1,5 timma tidigare för att hamna sist i kön. Så ja, jag trängde mig! Dock tyckte jag synd om två personer som blivit "utstötta" ur kön och hamnade längre bak än var de hade stått från början, så såg till att de blev framsläppta!
Iaf så började kvällen med en thriller som jag inte minns namnet på just nu. Därefter var de en dramakomedi, June (eller något liknande), och sist men inte minst Bee Movie. Enligt mig var alla filmer bra, men inte riktigt biofilmer. Kanske den första isf, men hade kanske velat byta ut de andra två och sett dem hemma istället.
Småsmaskade lite på bion (vilket inte händer ofta) och nu mår jag illa :( och är ganska säker på att det är därför. Funderar nästan på att sluta med godis igen ibland, men ah vet inte. Har vissa svullodagar som jag håller mig till och dessa är minst varannan vecka ungefär :) men att må illa är fan inte kul!
Efter bion, vid 7 tiden, gick vi Wayne´s Coffee och drack chai latte och åt macka. Jag tror inte att chai latten var ett smart alternativ i mitt tillstånd.
Nu ska jag försöka få i mig lite brocoli iaf :) så antingen har jag tur och då beror illamåendet lite pga hunger, eller så kanske jag håller på och bli sjul som en ganska stor skala av vännerna blivit? Får hoppas på det första alternativet.

Ha det så bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0