Onsdag

Datumet: 2007-12-26 Tiden: 15:25:28

Nu har man setat och åkt bil i strax över 5 timmar, men jag ska inte klaga, det gick snabbare än sist, hela 2 timmar snabbare faktiskt. Är dessvärre väldigt hungrig, har inte ätit sen frukost och sådant är inte min kropp van vid :( Ska ta något att äta, sen blir det hemmalagad persisk mat senare :)

Var otroligt jobbigt att lämna familjen där borta idag :( Man ville typ inte släppa taget om dem när man kramade dem. Och man märkte på lillebröderna att de var ledsna över att vi (jag och syster) åkte hem vilket gjorde en ännu ledsnare. Men men, får försöka se till att åka ner dit, eller träffa dem när de kommer upp, så snabbt som möjligt.

Nu till lite roligare grejer. Igår var det läsarrekord i bloggen! hela 94 personer, haha. Vad fjuttigt det låter jämfört med vissa människors tusentals besökare. Men lika glad är jag för det :)! Tack till er läsare!

Kanske kilar ut på rean sådär vid 7 tiden när det lugnat ner sig lite, i övrig ska jag bara vara hemma och ta det lugnt idag, ska ju upp till jobbet vid 6 imorgon bitti.

Tjingiling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0