Packning!

Datumet: 2007-12-21 Tiden: 17:42:42

Tycker verkligen inte om att packa. Iaf inte när man har så svårt att veta vad som faktiskt ska packas ned! Man vill ju ha något mjukis sett där borta, alltid skönt att ha, men man vill ju även ha på sig något behaglit att ha där nere som är fint, samt något fint att ha på julafton! Dessvärre har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig på jul :/ önskar att jag hade någon röd söt tunika iaf, men det är knappt så att jag har någon svart!
Skönt är det dock när allt är klar packat och man ska klä på sig på morgonen när man väl har åkt iväg. Då har man inte så mycket att välja på (om man inte packar överdrivet som jag brukar göra ibland) och måste klä på sig det som finns!

Ne nu måste jag fortsätta! Tjingiling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0