Pluggis.

Datumet: 2007-12-11 Tiden: 21:27:05

Har pluggat, pluggat och pluggat. Förvånad? haha.
Men faktum är att jag har lärt mig en himla del, och det är ju alltid positivt. Tex olika religoners syn på döden!
Dessutom kan jag allt om Julius Caesar och massa om de Puniska krigen. Jadu kunskap finns det gott om. Jag sneglade dock lite på Ugly Betty, men uppfattade endast en liten del av hela samanhanget.

Fick nyss reda på att jag inte jobbar imorgon också! skönt är väl det, men alla pengar behövs ju - egentligen.
Jobbade ju idag, och kan bara inte sluta tänka på den minsta av tjejernas frisyr! haha. Frågade henne för bara någon vecka sedan om hon klippt sig "Ah. själv, mamma blev jätte arg" och då kom jag och tänka på att hon nämnt något liknande förut och frågade då om det hänt tidigare.  "Mm, har gjort det tre gånger" Haha. Hon har nästan ingen lugg kvar och det ser jätte gulligt ut! Troligt nog.

Nu ska jag snart hoppa i säng så jag har lite energi imorgon, ska ju vara på lucia movie night hela natten och har inget intresse av att somna in under någon av filmerna! Är det någon annan som ska dit?

Sov så gott iaf allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0