Resultatet av julens höjdpunkt

Datumet: 2007-12-19 Tiden: 22:17:31

Det vackra resultatet av våran ortoligt väldoftade plastgran :) haha. Det tog lite längre tid då vi i slutet av pyntandet kom ihåg att heroes började på 4:an, och det får ju inte jag och min kära mor missa inte! Fick dessvärre reda på, likt alla andra som kollade, att nästa avsnitt kommer den 2 januari, och då kommer två avsnitt på rad med början klockan 8. Det får man absolut inte missa!
Ska snart och lägga ansiktsmask, men därefter kanske jag går och lägger mig så man verkligen känner av att det är sovmorgon. Det roliga är ju att när man vanligtvis har en sovmorgon på ca 2 timmar så går man och lägger sig 2 timmar senare, och går upp två timmar senare. Vad blir det för skillnad? En förskjutning på två timmar med lika lite vila, Nej tack!
Imorse tog jag det otroligt lungt faktiskt. Stekte mina äggvitor, fixade min tallrik med havregrynsgröt och därefter satt jag och läste tidningen till frukost :) Stressade faktiskt ingenting under morgonen trots att jag gick förbi kompisen och hämtade kläder och var där ca kvart, ganska facinerande!

Här kommer iaf före och efterbilderna!

   394651-16  

Fortsatt trevlig kväll på er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0