Söndag

Datumet: 2007-12-23 Tiden: 11:53:39

Idag är det dan före julafton, och självklart blir det ingen snö här nere, men är glad ändå :) Kollade dock på idol grejen som var på tv igår och fick en varm (konstigt nog) känsla av att se dem gå omkring i snön! Blev jätte sugen! Ibland finns det fan inget mysigare en en stor snöhög att leka i, haha barn som man är.
Jag och lillebror gjorde något snacks igår med. Det är som en stoooor chokladkaka som består utav hela dumlekolor, bitar av mashmallows (?) och nötter (vilken typ av nötter kan man bestämma själv). Över detta häller man smält 70 procentig choklad, ställer det i kylen (alternativt utomhus om kylen är full) och sen är den klar :D Då ska den bara stelna. Enkelt, och ser riktigt smaskigt ut. Vill ni ha exakta mängder är det bara att fråga så letar jag upp pappret :)
Idag ska jag nog till mesta del ta det lugnt, vi kanske fixar lite inför morgondagen men annars tror jag inte att vi har något speciellt planerat. Måste anmäla mig till nästa termins balett med (som jag skulle gjort för länge sen) så jag får en plats i den grupp jag ska vara med i.

Men men, kanske slänger in ett meddelande senare om jag kan.
Ha en bra dag så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0