Söndag

Datumet: 2007-12-30 Tiden: 11:53:40

Hej allesammans! Allt bra med er? Med mig är det faktiskt himla bra. Sovit bra och vaknat upp innan klockan ringde.
Snart så ska jag iväg och köpa de sista julklapparna (som jag inte fann i Täby igår) och sen lite senare så ska vi ha vår lilla julafton här hos mamma :) I övrigt måste jag fixa lite på rummet inför morgondagen och kanske se till att baka en morotskaka, hur nu det ska gå har jag ingen aning om (!). Annars har jag väl inte så mycket planerat. Detta blir bara ett litet snabbt och kortfattat inlägg, lånade datan från lillebror som satt och spela Wow, så jag skriver lite mer senare!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0