Torsdag

Datumet: 2007-12-27 Tiden: 12:03:45

God dag allesammans! Sitter på jobbet nu och är rätt så trött. Kunde absolut inte somna igår. Gick ju ändå och la mig i skaplig tid, men somnade inte förrns efter 12 någon gång. Och så hade man ställt klockan på kvart i 6.. hörde den inte, iaf minns jag inte det (vilket är olikt mig, brukar iaf komma ihåg att den ringt de gånger jag inte kommer upp). Fick ett samtal vid kvart i 12 med. Har ingen aning om vem det var. Någon som sa hallå, någon annan som skrek hej.. och sen a.. det var typ samtalet. Förstår inte varför man ringer så, de kanske ringde fel men då kan man väl iaf be om ursäkt? :) Men men, mamma kom in och väckte mig iaf och vi gick upp och åt frukost tillsammans :)


Nu har jag precis ätit lunch, smaskens! Och har lite lunch rast. Äter så himla fort (vilket är jätte dåligt!) så har så mycket av min halvtimma kvar när jag är klar :) Det var därför jag tänkte slänga in ett inlägg här.

Har inte fått tag på N än, hon sover säkert, men tror det blir som så att vi ska mötas upp och kolla lite kläder och de julklappar jag har kvar sen (ej firat med mamma än)! Hoppas på det iaf, har saknat henne. Sen vill jag ge hennes julklapp också, som jag är himla nöjd med faktiskt, haha. Får skriva sen vad det är, vågar inte riskera att hon läser detta innan hon får den.

Ne nu ska jag fortsätta arbeta som den arbetsmyra jag är :)

Tjingilling så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0