Torsdag

Datumet: 2007-12-27 Tiden: 14:42:12

Dagen här på jobbet börjar snart leda mot sitt slut, endast två timmar kvar och det brukar ju gå ganska snabbt. För mig är det ganska lugnt just nu då jag inte sitter telefonen. Har inte kommit in i den delen av jobbet än då jag endast jobbar under lediga dagar som lov och sådant.

Har pratat med N iaf och vi ska mötas upp sen och kolla runt lite i affärer när jag slutar. Har en himla stor lust till det hela trots att jag känner mig rätt slut i kroppen. Man har ju trots allt bara lov några gånger per år så man vill ju utnyttja de dagarna :) Har ju inget speciellt plugg nu så det ger en ju lite tid över, skönt nog.

Ne, nu ska jag försöka se till att sysselsätta mig.
Tjingilling så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0