God natt!

Datumet: 2008-04-25 Tiden: 23:27:21

Nu har jag setat och lockat håret i nästan 3 timmar i streck (!!). Helt otroligt vilken tid det ska ta, och det som mest skulle vara en kul grej.
Hur som haver så har jag kollat på "Talang 2008" och "Berg flyttar in" men nu måste jag dessvärre gå och lägga mig. Imorgon ska jag upp vid 8 och möta upp min käre vän Madde inne i stan vid 10 :) Det kanske blir lite shopping (får se med den saken) men iaf massa prat och stek ute i vårsolen :)

 
Här är iaf bikinin jag köpte. Gissa hur mycket? 40 kronor sammanlagt! Helt galen rea :D Blir så glad av sådant.

Mer bilder från dagen kommer upp imorgon.
Sov så gott iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0