Hej allesammans!

Datumet: 2008-04-17 Tiden: 17:25:39

image279Hoppas allt är bra med er :) Med mig är saker och ting sådär, men det beror mest på stressen i skolan!

Som de flesta vet så har tjejsajten bytt till Devote.se. Vet inte än vad jag tycker om detta byte men trivs man inte på en sajt, så finns det alltid en annan så det är inte så mycket att grubbla över.

Hur som helst så saknar jag att kunna fixa och trixa med min blogg ;/ Det kan man inte göra på tjejsajten på samma sätt som här, och det är urtrist! Får se vad som händer med mig och min placering. Är uppe i så mycket annat just nu så de tar det mesta av mina tankar!

Har börjat köra med dagens outfit iaf på devote.se, något som jag inte höll på med här förut :) (därav bilden).

Men men, vill ni hitta mig i uppdaterad form så kika bara in på http://kimmy.devote.se Så hörs vi :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0