Lördag

Datumet: 2008-04-26 Tiden: 09:09:47

image303 image303
Fotograf: Jag

Godmorgon läsare :)
Vilken underbar dag, inte sant? Ska snart röra mig in mot stan och träffa den efterlängtade Madeleine. Ska bli mysigt att strosa omkring och njuta av vårsolen! Det var ju trots allt ett litet tag sen vi sågs, och saknar henne! Ska självklart ta med kameran, som alltid ;) Vad ska ni själva ha för er idag?

Madde åker nog hem mot kvällen så då kanske jag tar en fika med några andra vänner inne i stan. Men allt beror på när och var och sådant. Ska ju trots allt nästan spendera hela dagen inne i stan.

Nu måste jag dessvärre röra på mig.
Har haft lite problem med att ladda upp bilder, så gårdagens kommer upp senare.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fina bilder! :)
Jag dansar cheerleading :)

2008-04-26 @ 15:59:27
URL: http://picturethis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0