Måndag

Datumet: 2008-04-28 Tiden: 06:38:12

God morgon på er!
Så nu är det måndag igen och en ny vecka har börjat. Men bortsett från nationella idag och inlämning samt redovisning imorgon så är detta en riktigt bra vecka :) Har nämligen bara två skoldagar! Knappt det då morgondagen ska förkortas lite grann också. Whohuoo. Känns verkligen jätte skönt med 5 dagars ledighet efter det. Och en annan bra grej är ju att Sam kommer hem! Ska bli så mysigt att träffa honom igen. Sen kommer en osäker positiv grej - mina kläder från forever21! De bör komma nu, jag hoppas iaf på det.
Underbart, underbart underbart! Får vi lika bra väder som fredagens på det så kan jag inte be om så mycket mer!

Efter skolan idag så ska jag bearbeta uppsatsen till imorgon, och sen ska jag hjälpa Nicole med hennes matte. Så det blir en relativ lugn dag trots allt. Jobbet är "inställt" idag så inte ens dit ska jag. Vad ska ni själva hitta på?

image311
Det här är iaf skorna jag köpte från H&M. Inget märkvärdigt och säkert överproducerade. Kostar ju bara 98 kronor. "Skönt att ha" skor helt enkelt :) 

Nu måste jag gå och förbereda frukosten. Lillebror vaknar snart och då vill jag vara klar så vi får äta tillsammans :) Hoppas ni alla får en toppen dag!
Kram på er!

Ps: Designen bearbetas senare, kika in då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för kommentaren i bloggen :)
hoppas de gick bra på nationella, höhö

2008-04-28 @ 12:05:42
URL: http://backwards.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0