Underbara väder!

Datumet: 2008-04-22 Tiden: 16:47:12

Jag blir helt varm inombords av detta otroligt underbara väder!

Hade ett riktigt hårt gympa pass första timmen. Vi började med 30 minuters kickboxning pass, där vi gjorde en rad olika övningar och jag och Shilana pushade till vårt yttersta ;) Därefter hade vi fys i 30 min. Jag skojar inte när jag säger att mina ben vek sig mot slutet, och jag är trots allt ganska tränad! Men härligt som fasen var det efteråt, så bra man mådde då :)

På lunchen satt vi i solen och åt och lyssnade på musik, riktigt mysigt. Sen slutade jag även tidigare idag, med en hem uppgift från sista lektionen. Men det gör inget!

Nu har jag pluggat lite, och självklart tänkt på Sam som är i Amsterdam vi det här laget, och förskt förbereda mig så gott det går inför nationella. Mycket mer än så kan jag nog inte göra. Vad har ni haft för er då?

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0