A cute little thing..

Datumet: 2008-08-10 Tiden: 11:36:41

 
Från gårdagens fika med Sam

God morgon på er! Inatt hade jag en underlig dröm. Den handlade om att jag var på en exotisk ö och där fanns det små apungar som man kunde få in i sverige, med genomsökning och allt, för endast 20 kronor. Jag vaknade dessvärre innan jag hann importera hem den lurviga vita lilla sak jag föll för så jag antar att den fortfarande finns kvar på den där exotiska ön.
Idag blir det iaf släktmiddag hos Morfar och Fia. En ganska tidig sådan, vi ska vara där vid 3. Det ska bli mysigt, hade ändå inga planer för denna dag så det blir skönt att komma iväg lite.

Puss o Kram så hörs vi snart igen :)

Kommentarer
Postat av: karru

Hoppas dusj också får en bra dag :)

2008-08-10 @ 11:46:03
URL: http://iallafallkarru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0