All day long..

Datumet: 2008-08-14 Tiden: 21:46:51

japp, det stämmer. Hela dagen har jag fixat och donat på rummet. Rensat, satt in den tredje garderoben, möblerat och städat. Började efter 1 någon gång och blev klar typ nyss. Pauser har väl tagit för en kort promenad ner för att hälsa på Sam, lunchpaus och middagspaus. Är rätt slut nu. Har precis varit och hämtat morgondagens arbetskläer hos Nicole, för japp jag ska jobba :) Det är ett golfevent i Gärdet och där ska jag och Nicole jobba de tre kommande dagarna. Ska bli kul sådära för erfarenhetens skull och för att göra något sådant med Nicole.

Ska upp vid 7 tiden imorgon så det börjar snart bli dags att hoppa i säng så jag kan känna mig pigg och fräsch när jag vaknar upp. Inga roliga bilder har jag att bjuda på heller från dagen. Tänkte att ni inte skulle uppskatta bilder på damtussar och stök :) Men en söt bild på Bonito kan jag allt bjussa på :))

Sov så gott så hörs vi imorgon.
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0