Bye bye ladys!

Datumet: 2008-08-03 Tiden: 14:04:55


Ja nu åker tjejerna iväg till Grekland. Har varit förbi Nicole två gånger idag för att byta tillbaka kläder och lämna boken som Carro ville låna med sig. Så vad ska jag göra denna vecka då? Jo jag ska jobba. Haha. Men det är ju ändå skönt att göra det medan de ändå är borta.
Kom nyss på en sak dock. Kommer vara ensam hemma tors, fre och lördag. Syster har ju flyttat då och mamma och lillebror ska på camping. Får väl övertala Sam att spendera lite tid med mig här hemma ;) På tal om Sam, idag ska vi ut och äta och gå på bio så det ska bli mys. Slänger upp outfiten för dagen när jag fått på mig den. Nu ska jag och fixa mig lite.
 
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0