Dark chocolate

Datumet: 2008-08-15 Tiden: 18:19:56


Av någon anledning är jag sjukt sugen på mörk choklad för tillfället. Själv tror jag att det är något som kommit över mig sådära från ingenstanns, bara för att, medan jag är ganska säker på att många av er tjejer nog skulle kunna hitta en anledning som ni förlitar er på.
Hej på er förresten! Jobbdagen gick himla bra och vi fick en massa positiv kritik. Glöm det jag sa om Gärdet tidigare förresten, jag har ingen aning vad Nicole fick det ifrån från början. Arlanda golf är där vi håller hus med våra matchande jobbkläder, läckert va? ;) Nu sitter jag iaf hemma och är mätt och belåten (på mat, inte choklad) och är relativt trött i fötterna. Men det är väl så det ska vara efter en jobb dag. Vad har ni andra haft för er när detta skapliga väder tagit sin plats?

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

svar. tack :) jag andvänder Nikon D80, superbra :D

2008-08-15 @ 18:31:29
URL: http://idahagas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0