Eating, playing and watching :)

Datumet: 2008-08-08 Tiden: 21:25:30

Hej på er gullefjun! Jag och Sam har en riktigt mys kväll här hemma. Vi åt oxfile och potatisgratäng till middag och sen spelade vi diamanten och TP och snart ska det smaskas på en Chocolate cheesecake som jag har gjort. Får hoppas att den smakar gott ;) Till fikat blir det film och vi ska även poppa lite popcorn på det, haha. Tjockisungar som vi är.
Har iaf ett godis löfte nu för ett tag. Och med godis menar jag sådär typiskt godis godis, inte som vår cheesecake :) Sånt äter man ju ändå inte så ofta så. Om någon undrar varför jag gör detta så är det för att jag vill börja njuta av godis igen genom att sakna det ordentligt.

Hoppas ni får en lika underbar kväll som jag.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Liau

då börjar du senare än mig! :P jag börjar den 21.. börjar få lite ångest haha

2008-08-09 @ 01:48:28
URL: http://liau.blogg.se/
Postat av: Malin

Bli medlem och få gratis smink med dig hem :)



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=11439

2008-08-09 @ 08:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0