I lost.

Datumet: 2008-08-22 Tiden: 15:44:59

Massa gossip girl och 2 timmars monopol har jag spenderat första delen av dagen på :) Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen ska jag väl fixa mig lite så jag piggnar till. Tycker man blir automatiskt trött av att strosa runt i mjukiskläder, tycker ni inte? Iaf så ska jag in till stan sen och träffa tjejerna. Vi ska ta en fika och snacka skit - underbart. Saknat dem :) Skriver mer innan jag beger mig. Ska trots allt inte träffa dem förrns vid 7.


Har ni förresten lagt märke till att jag bytt ut mig själv här till höger :)?


Puss o Kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Hp

fint.

2008-08-22 @ 21:47:26
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0