I'm home

Datumet: 2008-08-19 Tiden: 18:34:53

Hej på er! Hoppas ni haft ett bra dygn, det har jag iaf haft! Dessvärre blev mamma och lillebror tvugna att åka till KS efter kryssningen då min lillebror mådde riktigt dåligt (verkar nu dock som om de kan komma hem idag) Bortsett från hans sjuklighet så var det en riktigt mysig resa. Vi har ätit kvälls och frukostbufé, druckit drinkar och lyssnat på kareoke. Självklart blev det lite handel i Tax freen och lite spelande på automaterna. Spelade för 20 kronor och gick hem med 88. Vann 75 kronor nämligen utan att jag hade en aning om hur, men men.. klaga ska jag inte göra :)

Massa mysiga foton kommer upp sen!
Puss o Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

besök gärna min blogg

2008-08-19 @ 18:42:26
URL: http://bofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0