Just want to go back to my bed

Datumet: 2008-08-04 Tiden: 06:28:07

Hej på er alla sjusovare ;)
Själv önskar jag att jag hade kunnat sovit fram till minst tio. Har verkligen sovit piss inatt ;/ Vridit och vänt mig och vaknat gång på gång. Men men, en energidryck och sen är jag i farten igen, hoppas jag! Ska snart kila iväg till jobbet. Ska jobba på en enhet som är ny för mig idag så det är väl en del iaktagelse från min sida såhär första dan. Kan ju rutinerna på det andra stället så så svårt bör det dock inte bli.
Slutar nog vid halv 5 idag och sen har jag lovat syster att hjälpa henne med packningen om hon fortfarande är hemma. En relativt lugn dag med andra ord.

Hörs senare.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0