Lovely Saturday

Datumet: 2008-08-30 Tiden: 11:12:32

God morgon bloggen :) Hade riktigt trevligt igår på fikan, saknat mina tjejor :) Var hemma runt halv 12 någon gång men jag somnade inte förrns vid 2. Sam har jag ingen aning om när han somnade, men gick upp vid 8 gjorde han iaf. Som en trogen flickvän följde jag med honom till dörren, pussade honom hejdå och gick raka vägen in till min sköna säng igen :)
Nu är jag iaf mätt och belåten efter en riktigt smarrig frukost!

Idag ska jag möta upp Sam efter jobbet och vi ska köpa lite gottis till kvällen. Vi ska laga middag och sedan mysa ner oss med film och massa gott! Nu är jag dock riktigt sugen på att baka lite scones. Aldrig gjort det förr men någon gång borde ju bli den första. Får se hur det blir. Ska iaf njuta av denna underbara lördag!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0