My day in pictures

Datumet: 2008-08-09 Tiden: 20:06:58

 
Vi hade en riktigt mjukstart på dagen idag, jag och Sam. Låg kvar i sängen ett bra tag innan vi gick upp och åt den ljuvliga frukosten bestående av keso, kykcling och tomat mackor och jordgubbar och mjölk :)

  
Sen åkte vi och fika på Wayne's coffe. Sam köpte 3 bakelser och en stor latte till mig och en stor kaffe till sig själv. Kan ju säga som så att illamåendet växte fram i efter några tuggor och det blev rester av alla tre bakelserna och ca 3/4 låg kvar i min stora kopp av, den för övrigt goda, latten. Blev helt enkelt för mycket :/ Så vi promenerade hem. Efter den långra promenaden var det dags att äta lunch så vi delade på en persisk maträtt och jag dog!

  
Sen skulle jag förbi Kista en snabbis och köpa shortsen på bilden. Självklart går det inte att undvika alla skyltar om allt som är på sådan otrolig rea så två par till linnen fick följa med hem, av samma sort som förut, och ett par skor från Wedins. Är verry happy, om man säger så ;)

Dagens klädsel kommer upp senare.
Detta blev ett otroligt långt inlägg redan ut den ;)
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0