one year left

Datumet: 2008-08-25 Tiden: 10:29:58



God morgon! Igår la internett av mitt i mitt inlägg så det blev inget av mitt kvälls inlägg. Hur som haver, fikat igår var riktigt givande. Saknat han så mycket att mina mungiper drog sig bak mot öronsnibbarna av bara åsynen av honom, min fina pappa. När vi stod i kön så nämnde jag att jag var på jakt efter en ny bok, men inte riktigt kunde bestämma mig för vad jag ville ha. Då tog han upp denna bok och sa "Jag förstod att det fanns en anledning till att jag köpte denna bok idag" och så fick jag boken på bilden ovan. Den verkar riktigt bra faktiskt! Inte alls vad jag tänkt mig för typ av bok, men det finns nog någon mening med att jag ska läsa denna!

Idag är det iaf första dan på det sista året på gymnasiet. Ska bli kul att träffa alla igen efter detta långa sommarlov :) Jag ser faktiskt fram emot själva skolan också. Skönt att komma in i rutiner igen. Jag har ju redan köpt en allmenacka också vilket verkligen är ett måste hos mig numera! Vi börjar hur som helst vid 1 och det är bara upprop och utdelning av schema, matkort och busskort som gäller idag. Får se vad jag hittar på därefter.

Ne nu ska jag fixa lite.
Kanske hinner skriva igen innan jag går.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0