P.s. I love you

Datumet: 2008-08-28 Tiden: 08:24:33

God morgon bloggen! Har ni sovit gott?
 Igår blev det P.s. I love you för mig och systern min. Jag blev dock riktigt trött mot slutet och ögonlocken hade lite svårt att hålla sig uppe. Men tårar kom, det vill jag lova, trots att det var andra gången jag såg den. Men det finns så fina scener i denna film(!) och den är verkligen lite av en tårdrypare.

Hur som helst. Det bär av till skolan om ca 40 och jag har samhällskunskap B och svenska C idag och sen slutar jag där 11.55, lyxigt värre. Ska dock vara hemma tills då lillebror kommer hem vid 2 så det är inte en massa man kan hitta på när man slutar - men det gör mig inget. Hem och slappa låter rätt skönt det med!

Hoppas ni får en underbar dag. Hörs senare.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0