Shoppingsugen :)

Datumet: 2008-08-04 Tiden: 15:14:36

Åh så sugen jag är på att beställa kläder! Det är lite av en favoritsyssla såhär till både höst och vår. Har redan skapat min önskelista på H&M hemsida, men känner lite sug efter andra läckra saker som jag också hittat :) Dessa två nedanför från Ellos har jag faktiskt spanat efter lite grann. Men är även lite sugen på shopping från Forever21 igen, men all fraktkostnad och allt anant sådant extra sved till lite. Tur att kläderna där är så billiga iaf ;)
 
Gick faktiskt in på bikbok en snabbis igår innan filmen och hittade en jacka och 2 par linnen. Lägger upp bild på det i eftermiddag. Hittade också en present till mor min :) Det är ju rätt långt kvar till julafton så är rätt sugen på att ge henne presenten redan ikväll. Ska tänka på den saken.
Ne nu ska jag återgå till arbetet.
Puss o Kram!
Zooma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0