The raindrops keep falling.

Datumet: 2008-08-05 Tiden: 08:18:46

Detta väder är perfekt för mysiga hemma dagar. Hade jag varit ledig hade jag nog velat krypa ner i soffan med en kopp te och kollat på någon mysig film. Kanske kört lite kortspel, eller varför inte monopol?, med vem som helst ville. Det kan vara riktigt skönt med sådant här väder då man har en anledning till att bara vara hemma och dra sig och pyssla om sig själv.

Inget av det där kan jag göra idag dessvärre. Jag var uppe redan vid 6 imorse och nu sitter jag här på jobbet och hör hur regndropparnas smatter ekar i trapphuset. Jag dricker nya Ramlösa Balans med persika smak. Den är annorlunda men defenitivt god.

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Sussie "bloggermum"

tack tack!! Är kul bli uppvaktad när man fyller år! Fin blogg du har förresten och fina bilder med.



bloggermum.blogg.se

2008-08-05 @ 10:26:17
URL: http://bloggermum.blogg.se/
Postat av: Silla

Vi ska till mallorca :)

Det ska bli underbart :)

Härlig blogg förresten..

2008-08-05 @ 12:06:31
URL: http://sillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0