The sun in shining outside my window

Datumet: 2008-08-20 Tiden: 11:07:39


God morgon läsare :)
Sovit gott har jag gjort, dock har jag sovit ensam i lägenheten då lillebror Hannes blev tvungen att opereras inatt. Blindtarmsinflammation ska det nog bestämt vara som han drabbats av. Vi funderade över om det kunde vara det som lurade men då gemförde vi honom med hur jag mådde när jag hade brusten blindtarm för 7 år sedan, och det är ju trots allt lite skillnad. Hur som helst så kommer mamma hem idag när lillebrors pappa tar över.

Jag har faktiskt inga planer för denna dag. Får se vart vinden tar mig helt enkelt. Utanför fönstret mitt så lyser solen på min balkong och det gör mig alldeles glad i kroppen :)) Vad har ni själva för planer?

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0