unpredictable

Datumet: 2008-08-26 Tiden: 07:36:54

God morgon bloggen! Hoppas ni sovit gott! Nu är jag iaf klar med Gossip Girl avsnitten för andra gången, nörd? Ja möjligtvis lite grann, haha. Hur som helst så börjar jag skolan om en timma och sitter här i morgonrock. Så svårt att välja kläder numera då vädret är så outförsägbart, men ska göra mitt bästa!
Idag går jag nog i skolan till 15.20. Min längsta dag faktiskt. Har bild sista timmen och det är en av de två lektionerna som jag måste ha om inte spanskan dyker upp. Men det får bli att kolla upp det idag!


Nu måste jag röra på påkarna.

Vi hörs senare. Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Idun

Tack så mycket =D Jag fotar med min Nikon D40x =)

2008-08-26 @ 15:36:50
URL: http://iidun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0