You and me

Datumet: 2008-08-13 Tiden: 21:00:31


Leggins från GT, underlinne från H&M, överlinne från Bikbok, väst från H&M

God kväll :) Jag mötte som sagt upp Sam tidigare och vi tog en tripp förbi stan. Det som var igång där inne kändes dock inte som något för oss så vi promenerade till gamla stan där vi delade på våffla och glass, mums! Efter stadsbesöket så gick vi förbi Sams kompis som för 2,5 veckor sedan fick 4 små söta kattungar. Om jag smälte!? Ja, jag nästan ångades bort! haha. Men de var så ljuvliga. Vi har ju pratat lite om att skaffa katt på senare tid (dock inget bestämt ännu) och det är såklart inte ett besök hos honom minskade suget. Tråkig som jag är hade jag inte med mig systemkameran och minneskortet till digitalen satt kvar i datorn så det blev inprincip inga bilder, förutom med Sams mobil. Kanske kan bjussa på någon sen :))

Ikväll blir det mest film och mys. Vad ska ni ha för er?
Puss o Kram

Vill även ge min pojkvänn en extra puss för våra 1 år och 7 månader tillsammans! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0